Raz, dwa, trzy żużlowy foch

Dostałem rano SMS od kolegi z pytaniem czy idę na mecz Sparty z Unibaxem Toruń.
Oczywiście, że nie idę, bo na żużel i na Spartę mam focha. Powody są minimum trzy:

RAZ - Patryk Dudek na dopingu. Utwierdził mnie chłopak w przekonaniu, że to sport dla bandy amatorów albo oszustów. Bez różnicy. Ciężko będzie taką plamę zmyć. (Więcej tutaj: http://armulatomasz.blogspot.com/2014/08/co-zrobi-patryk-dudek.html)

Darcy Ward. Szelmowski uśmiech od lat... (Fot. T.Armuła)
DWA - Darcy Ward próbował oszukać działaczy i co gorsza-kolegów z toru. Postanowił na podwójnym gazie wsiąść na motor bez hamulców i ścigać się z rywalami. Facet powinien być zdyskwalifikowany. Ale nie... On przyjechał do Wrocławia i wystąpił w barwach toruńskich. Ja tego na żywo za pieniądze oglądać nie będę.

O tym, że nie jest moim ulubieńcem pisałem już tutaj:

http://armulatomasz.blogspot.com/2012/01/bohaterowie-drugiego-planu.html
i tutaj:
http://armulatomasz.blogspot.com/2012/01/bohaterowie-drugiego-planu-czesc-22.html

TRZY - Sparta nie chce awansować do play off, więc meczów o nic nie będę oglądał za 30 złotych. Do dziś nie wiem co kombinował Piotr Baron. Nikt nie czuje potrzeby, aby wyjaśnić cokolwiek kibicom. (więcej tutaj: http://armulatomasz.blogspot.com/2014/08/czego-nie-zrobi-piotr-baron.html)

Bez żużla da się żyć. Wybieram w niedzielę rower i gofry w gronie zaufanych ludzi. Nikt nie będzie pluł słonecznikiem i krzyczał: "Apator-Wibrator". Jakoś mi tego nie brakuje.

Ale zerkam jednym okiem  w TV i widzę niemoc Sparty, która męczy się na własnym torze, jakby jeździła na nim pierwszy raz w życiu. Przykro patrzeć. Klub ściągnął fajne nazwiska. Ale nazwiska nie jadą. Chyba nikomu już na wyniku nie zależy, więc czemu ja mam być wyjątkiem...?

Raz, dwa, trzy foch. Żegnam ozięble polski żużel i jego afery. Ani słowa o żużlu do 2015 roku. Kredyt zaufania się skończył. Przekonajcie mnie, że warto wrócić na stadion za rok.

Tomasz Armuła
 

1 comments:

  1. focha to ma baba a nie kibic! a przekonywać nikt z klubu na pewno Cię nie będzie redaktor.... pozdro stary waiarus {greg}

    OdpowiedzUsuń