Armuła komentuje# 1


Co właśnie czytam? Co mnie zaskakuje? Co mnie bawi, a co sprawia, że mam ochotę spalić autografy swoich idoli? Poniżej codzienny komentarz do otaczającej mnie sportowej rzeczywistości.

Zapraszam. Lektura zajmie Wam 10 sekund.
---
SportoweFakty donoszą:

Ewentualna kara dla Warda martwi działaczy Poole Pirates, gdyż sezon na Wyspach Brytyjskich wchodzi w decydującą fazę, a ekipa z Wimborne Road liczy się w walce o medale. - Gdyby Darcy otrzymał zakaz startów, to w kolejnych meczach musielibyśmy korzystać z instytucji "gościa". Taka kara miałaby większe konsekwencje dla klubu i kibiców z Poole, niż dla samego Darcy'ego. Mam nadzieję, że ta cisza ze strony FIM oznacza, iż zastosują łagodne przepisy i nie wprowadzą żadnego zakazu startów w życie - stwierdził na łamach "Daily Echo" Matt Ford, promotor klubu.
(http://m.sportowefakty.pl/zuzel/463263/czy-darcy-ward-zostanie-ukarany-oby-dokonczyl-sezon)
---
Ręce opadają. Rozumiem, że jak policja złapie mnie za jazdę po pijanemu, to mogę liczyć na pomoc Matta Forda?
Działacze na Wyspach stoją po stronie Warda, czyli własnych interesów.
Sprawiedliwość, bezpieczeństwo i przepisy nie mają znaczenia. Skąd to znamy?
W Anglii jest już jak w polskiej lidze. Na podwójnym gazie po trupach do celu.
 

0 comments:

Prześlij komentarz