Armuła komentuje #5


Co właśnie czytam? Co mnie zaskakuje? Co mnie bawi, a co sprawia, że mam ochotę spalić autografy swoich idoli? Poniżej codzienny komentarz do otaczającej mnie sportowej rzeczywistości.

Zapraszam. Lektura zajmie Wam 10 sekund.
---
Tour de Pologne już dawno za nami, ale przypomniał mi się SMS od kolegi, który pierwszy raz widział zawodowy peleton na żywo:

Przykro mi, że kolega ledwo zdążył zainteresować się kolarstwem, a już został "olany" przez kolarzy, ale taka jest brutalna kolarska rzeczywistość.

Czasami jest czas, żeby się zatrzymać...

Sikanie na komendę, gdy do mety daleko

W pięknych okolicznościach przyrody...
Gdy jest czas i nie ma stresu w peletonie, to zawodnicy zjeżdżają na pobocze.
Ale są sytuacje, kiedy tempo jest już duże i wtedy trzeba to robić w czasie jazdy http://i.imgur.com/Vizlw.jpg

Na szczęście amatorzy nie mają takiego ciśnienia... na wynik... :)
 

0 comments:

Prześlij komentarz