Brak piątej klepki

Wczoraj Gazeta.pl doniosła:

Śląsk nie zagra w Hali Stulecia, bo nie ma tam parkietu

Zaplanowany na 8 stycznia hitowy pojedynek Tauron Basket Ligi pomiędzy Śląskiem Wrocław a Anwilem Włocławek nie odbędzie się w Hali Stulecia. W hali nie ma parkietu, na którym mógłby zostać rozegrany mecz, więc został on przeniesiony do wrocławskiej Orbity.
Ostatnie spotkanie w Hali Stulecia Śląsk rozegrał 18 października z AZS-em Koszalin. Mecz odbył się po warunkowym dopuszczeniu tego obiektu do rozgrywek i sprowadzeniu parkietu z Krakowa. Jego organizacja była dla gospodarzy nie lada wyzwaniem. Parkiet udało się wypożyczyć dopiero dzień przed meczem, a w dodatku miejsca dookoła niego były ustawione w jednej płaszczyźnie i kibice tam siedzący mieli bardzo słabą widoczność.

Decyzja odnośnie parkietu w Hali Stulecia ma zapaść pod koniec lutego, co oznacza, że najprawdopodobniej w tym sezonie Śląsk w niej nie zagra.
Dobrze, że mamy chociaż jeden ekstraklasowy parkiet w Orbicie... (Fot. T.Armuła)

---Armuła komentuje---

A ja również wczoraj ubolewałem nad faktem, że derby będą w małej Orbicie, a nie w Hali Ludowej:

A teraz będą derby! Śląsk jest na fali i szkoda, że piątkowy mecz z Turowem Zgorzelec nie odbędzie się w kultowej Hali Ludowej. Byłby klimat i atmosfera, jak dawniej. I więcej ludzi na trybunach, bo wyniki wrocławian mogłyby przyciągnąć na to spotkanie więcej kibiców, niż jest w stanie pomieścić Hala Orbita. A może przesadzam? Okaże się w piątek, czy zostaną jakieś wolne wejściówki.

Ale jestem naiwny! Byłem pewny, że Śląsk nie gra w Ludowej, bo wiąże się to z dużymi kosztami i ciężko ją zarezerwować z powodu napiętego i wypchanego do granic możliwości kalendarza tego obiektu. W życiu bym nie wpadł, że wszystko przez brak klepki parkietowej.  Zorganizowanie desek koszykarskich to taki wielki problem? Nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak ważna jest Hala Ludowa dla kibiców. To kawał historii. I historii wrocławskiego Śląska.
Może czegoś w tej kwestii nie rozumiem i jestem niedoinformowany, ale nie dam sobie wmówić, że jestem kompletnie głupi, nie mam racji, a fani wolą Orbitę.
To Śląskowi brakuje całego parkietu, a mi co najwyżej piątej klepki…
 

1 comments:

  1. Święte słowa ! Jak ktoś by bardzo chciał to i deski by sie znalazły na naszą ukochaną Ludowa :)

    OdpowiedzUsuń