Armuła komentuje #8


Co właśnie czytam? Co mnie zaskakuje? Co mnie bawi, a co sprawia, że mam ochotę spalić autografy swoich idoli? Poniżej codzienny komentarz do otaczającej mnie sportowej rzeczywistości.

Zapraszam. Lektura zajmie Wam 10 sekund.


Pro-cycling.org donosi:

Ze złotym medalem Górskich Szosowych Mistrzostw Polski w wyścigu elity wróci w tym roku do domu Łukasz Owsian (CCC Polsat Polkowice), natomiast najlepszym orlikiem tej imprezy został Dominik Oborski (TKK Pacific Toruń).
(http://pro-cycling.org/index.php?kategoria=wiadomosci&artykul=27787)


Oprócz zawodowców ścigali się także amatorzy.
Rok temu walczyłem z podjazdem w Jagniątkowie. Było trudno, ale do zrobienia. Tym razem organizatorów poniosła fantazja i amatorzy musieli wspinać się dwukrotnie na ścianę 27%. Nie byłem. Nie wjechałbym, ale zawsze mogę zwalić na zły termin imprezy, bo jestem na wakacjach;-)

Ale na wyścigu był i ukończył go z super wynikiem Hardcorowiec z Jabłowa- Dominik Bukowski.

Startujemy razem w wyścigach i latamy turystycznie po Dolnym Śląsku. Gość jest moim idolem i wiem, że:

jak usiądzie komuś na kole, to nie odpuści.


Nigdy nie ogląda się na innych i jedzie swoje. Chyba, że turystycznie. Wtedy ma oczy dookoła głowy i dwa razy wjedzie na Okraj, żeby pomóc dętkę zmienić;-) (Dzięki!)


Trasę ma zawsze wykutą na pamięć, ale nie martwi się trudnościami na zapas. Wyzwania go motywują, ale nie przerażają.

Dobra, starczy słodzenia. Tutaj Bukowski o wyścigu.http://zajawkamoja.blogspot.com/2014/09/gorskie-mistrzostwa-polski.html?m=1
 

0 comments:

Prześlij komentarz